niedziela, 22 maja 2016

regeneracja

Kupić myjkę do mycia samochodu to w ogóle się nie opłaca . urządzenie 1000 zł pianownica 50 piana aktywna na rok 30 twoja woda i prąd dzięki za wszystkie rady jakie tu udzielasz. Dzięki temu uchroniłeś mnie przez zakupem szajsu. Ja już wiem na 99,9% wiem, że będzie to Karcher K5 Premium. Tyle, że dziś jak na złość przez samym zakupem wpadł mi w oko ten model Karcher K5 Premium Full Control. Moim zdaniem to to samo tylko tylko pistolet inny no i oh ah bo to nowy model. Warto ładować się w Full Control czyli w te dodatkowe zabawki które posiada myjka czy na spokojnie wziąźć K5 dodam myjkę kupiłem używaną od pana co sprowadza z niemiec i regeneruje daje gwarancje zajmuje się tym od wielu lat i wybór ma duży. Bardzo jestem zadowolony, pomiary wydajności wentylacji jak na razie zero problemu. Myjka pracuje przynajmniej godzinę w tygodniu(mycie przed polerowaniem w kilku etapach i po różnych samochodów). Tej zimy zamarzła mi 3 razy garaż nieogrzewany, myślałem że już po, rozmroziłem wszystko git. Widać jakoś sprzętu mam jeszcze jakiegoś lavora ale to inna półka. Jedyne co robię to wymieniam albo zakuwam węża zawsze gdzieś ktoś przejedzie.Zapłaciłem już nie pamiętam ale coś 1300-1500 za używkę z dwiema dyszami(zwykła dwustopniowa i turbodysza)wężem 5m i pistoletem karcher oryginalnym. Już 3 razy używałem jej do mycia kostki jakieś 15h pracy przez 2 dni i czyszczenia kamienia na ogrodzeniu 10 h dała radę ale przewód na dłuższą odległość musiałem mieć grubszy na zwykły przedłużasz nie dał rady. Wiem że następną kupił bym taką samą tylko o większym ciśnieniu. na bezdotykowej koszt mycia 10 zł Zajrzałem, przeczytałem i popieram. Myjki amatorskie są naprawdę bardzo ładne ........ i tylko tyle. Kilkakrotnie już pisałem o moich myjkach (HD1090 i HDS895). Przypomniałem sobie dawne czasy, gdy kupiłem HD1090. Była ona "bardzo zepsuta", ale także bardzo tania. Wyłącznik ciśnieniowy był złączony "na krótko", więc kręciła się non stop. Była szpetnie pomalowana czarną farbą olejną.pomiary wentylacji Pracowała nierówno. Oddałem do serwisu. Wymieniono (tylko) zaworki. Wyłącznik ciśnieniowy samodzielnie wyeliminowałem, wstawiając w to miejsce stycznik. A teraz: jest około 220 bar (podczas pracy), a pracować można dowolnie długo, bo silnik jest chłodzony wodą. Niektóre aspekty tych myjek opisałem na swoich wcześniejszych wpisach. auto myje się 2 razy w miesiącu x 2 auta 9 x 2 x 2 x 10 = 360 zł rocznie za myjnie Gwarancje na myjkę dostaniesz maks 3 lata więc dłużej nie pożyje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz